My bullet journal - Hello February!

7:12

Ahoj! Zase po nějaké době se ukazuji s mým bullet journal, neboli jak by se to dalo přeložit do češtiny diářem! Minulý měsíc jsem to nestihla, a proto jsem se tento měsíc zavázala, že to nepromeškám. Ti kteří vůbec netuší, co to je bullet journal rozhodně se podívejte na můj předešlý článek, kde jsem to všechno vysvětlovala a popisovala...
Pojďme už ale na to!
Pro tenhle měsíc jsem zvolila jednoduché téma a tím jsou vločky. Přemýšlela jsem ještě nad něčím zamilovaným, protože bude Valentýn, ale konec konců to není u nás moc oblíbený svátek.



Pro únor jsme přidala několik dalších trackerů (sloupečků, kam si něco zapisujete). Jako první tu mám zápisník nálady. Je to vlastně stránka, kam si po celý měsíc zapisujete nálady...


Tento měsíc jsme i přidala takzvaný Spend tracker, který jsme v prosinci opravdu využila. V tomto sloupečku na konci měsíce krásně vidíte, za co nejvíce utrácíte a na čem by jste mohli ušetřit!
Hned vedle mám Habit tracker. Kam si vypíšete svoje koníčky, kterým by jste se chtěli věnovat a můžete si tam zapsat, kdy jste danou věc dělali. Pro mě je tento druh zapisování velmi motivující!


Nakonec vám ještě ukážu, jak jsem vyřešila týdenní kalendář. 


Tak snad vám byl můj deníček inspirací! Napište mi, jestli si taky píšete svůj bullet journal!
Vaše Tkanice






You Might Also Like

0 komentářů