Jak využít moskytiéru

8:51

Už jste někdy viděli moskytiéry zavěšené nad postelí? Ne? Tak to honem běžte a vyhledejte si to na googlu, já počkám. Našli? Tak přesně tento článek Vám jistě pomůže, když jednu takovou moskytiéru máte doma! 
 Naleznete zde další typy jak takovou moskytiéru využít!

1) Koutek na čtení

Budeme potřebovat:
- moskytiéru
- polštářky
- kobereček



Nejdříve uchytíme moskytiéru na strop a potom začneme tvarovat koutek. Koberečkem si vyhraničíme místo a pomocí polštářů jen dokončíme stěny. Všechno je to otázkou času a chuti. Mně to zabralo několik minut. Takže tento způsob rozhodně doporučuji! 



V tomto koutku se mi čte ze všech míst nejlépe a pokud si tokový také uděláte, nebojte se mi pochlubit dolů do komentářů!



2) Útulná sedačka

Budeme potřebovat:
- sedačku, křeslo nebo gauč
- moskytiéru
- polštáře
 



Postupujeme stejně jako u prvního návodu. Tady si akorát můžeme lépe vyhrát se vstupem. Zkuste si jej udělat otevřený, a budete lépe vidět třeba na televizi, nebo zavřený a budete si moct užít trocha soukromí...


Pro dnešek je to za mne vše! 








You Might Also Like

2 komentářů