Hněv- jednodílovka

12:54

Zrychlila jsem krok. Rychlým ladným pohybem zapluji do postranní uličky. Schovám revolver za opasek a přetáhnu přes něj bundu. Pročísnu si vlasy rukou a nasednu do černé audiny. Chvíli počkám než nasedne Michael, který poté rychle šlápne na plyn. Vyrazíme do temných ulic velkoměsta. Zatím nás nepronásledují žádní policisti, takže se domnívám, že naše mise byla úspěšná. Měli jsme za úkol odstřelit jednoho poslance, co se někomu nahoře nehodil. Potom vzít nějaké dokumenty a zmizet. Povedlo se, jako ostatně vždycky, když něco plánujeme my. Michael zabočí ostře doleva a vjede do malé garáže. Zabrzdí a zaparkuje.
"Tak." vydechne a podívá se na mne. Potom se zamračí a chytne se za hlavu.
"Myslím, že stárnu,už na tohle nemám věk... Tolik rve, co jsem za svůj život viděl."řekne a znovu se na mne podívá. Tiše přikývnu. Moc toho nenamluvím, nechci se nikomu moc otvírat, v mojí profesi je to nebezpečné.
"Počkej nehýbej se." sykne Michael a zvedne ke mně ruku. Dotkne se mého obočí a potom ucítím bodavou bolest, ale nezkřivím obličej.
"Máš v obočí střep." Řekne a odhodí kousek skla někam za sebe. Začne mi téct krev. Nevšímám si toho. Chvíli na sebe koukáme. Potom uhnu pohledem a vystoupím z auta zajdu pro tašku, která je v kufru a přehodím si jí přes rameno. Vydám se ven z garáže.
"Kláro?!"osloví mě. Otočím se. "Nechtěla bys jít se mnou na večeři?"
párkrát se nadechnu, protože nevím co říct. Spíš na co se vymluvit.
"Mám ještě trénink." řeknu a vlastně je to pravda.
"A pak?"
"Víš jak jsem vždycky zdrcená po trénincích."
"Chápu."
znovu se otočím a vyrazím do noci. Nasednu na metro a potom se vydám na trénink.
Krátce pozdravím Drakea a rychle se převléknu.
"Tak co to bylo dneska?" zeptá se a já vím, že se ptá na misi. Je jediný kdo o mě ví něco víc. Dojdu k němu a vrazím mu loktem do hlavy.A znovu a začneme se prát. Rychle zareaguje a začne na mne pěstmi.
"Ale no tak Klari, nesmíš se nechat polapit hněvem. Potom děláš zbytečné chyby." poučuje mě. Přes rty se mi vydere přidušený výkřik a udeřím ho nohou a zrovna pak ho přimáčknu ke zdí rukou.
"Dneska jsem zabila nějakýho poslance."
"Šikulka." pozvedne obočí. Potom na mě zatlačí a přimáčkne mě ke zdi velmi silně.
"Já jsem se celý den těšil až se spolu popereme." usměje se tím svým nepříjemný úsměvem. Potom zvážní a náhle se mu v očí zaleskne něco nového. Vrhne se mi na rty a chytne mou hlavu. Skousne mi ret a zuřivě mě líbá. Jednou rukou ho odstrčím a pak ho srazím  zemi. Ani nevím jak a už držím pistoli v ruce, namířenou přímo na jeho hlavu.
"Proč jsi mě políbil?" procedím skrz zuby. Znovu se na mne usměje.
"Abych věděl co uděláš. Tohle mě docela překvapilo."
"Takže jenom zkouška! Jsem snad nějakej pokusnej králík?" řeknu rozhořčeně a natáhnu pistoli.
"Ale no ta Klari,mám dvě děti a ženu co musím živit a navíc jsem tvůj trenér. Nemáš chuť mě zastřelit." Povolím a pustím ho. Zandám si zase pistoli za kalhoty. Drake se najedou ožene a vrazí mě pěstí do hlavy.Polí to jako čert.Svalím se na zem. Následují další rány, do hlavy do břicha. Až plivu krev z úst.
"Dost přestaň." prosím ho, ale on nepřestává a dál mě bije. V očích mu plane vzrušení a zapálení.
"Říkal jsem ti, že se nemáš ovládat hněvem." řekne a naposled mě praští do hlavy. Omráčí mě a já padám hlavou na tvrdou zem.

You Might Also Like

1 komentářů