Český Krumlov - poslední letní sluníčko

2:45

Ahoj! Netuším přesně před kolika týdny jsem byla v Českém Krumlově, ale byla to moje první návštěva. Samozřejmě jsem fotila, přijde mi ale, že se fotky tolik nepovedly, ale to už posoudíte sami.


Začalo to romantickým průchodem pod jakýmsi mostem, který vynášeli klenby na sloupech. Tento most spojuje zámek Český Krumlov a jeho zahrady.


Hned jsme uviděli ten slavný zámek! Při této fotce, bylo vedle mě asi 10 Japonců, co si ho také fotili. Obecně je Český Krumlov dost zaplněný. 


Musím vám říct, že ty uličky byli naprosto kouzelné! Nádherné staré domy! Zkrátka jsem se do těch uliček úplně zamilovala!


 A to nebe? Poslední modrý den! Bylo nádherně slunečno! 


Potom jsme si koupili lístky na prohlídku zámku, bohužel tam ale bylo zakázané fotit. 




Tahle klenba mě taky dost uchvátila. Díky stavebce vám můžu říct, že toto je křížová klenba! 


To je pro dnešek vše! Vaše Tkanice :)

You Might Also Like

0 komentářů