Barvení hennou

11:18

Ahoj! V dnešním článku se dozvíte všechno o barvení hennou. Jak se obarvit hennou. Jaké jsou problémy, ale i několik typů, které jsem za poslední barvení vykoumala.
Moje vlasy jsou přírodně blonďaté a já jsem vždycky tíhla k barvě červené. Už dříve jsem se barvila s umělými barvami a vždycky se mi rychle vymyla a pak jsem vypadala spíš jak zrzka. Ale pojďme si nejdřív říct, co to ta henna je.

Co je to henna?

Henna je přírodní barva, která je vlastně rostlina, která se používala jako barva na vlasy už ve středověku. Protože to není chemická barva je také velmi pozitivně působící na vaše vlasy. Zaceluje konečky a celé barvení vlastně funguje jako zábal na vlasy. Je to vlastně taková kašička, která vypadá spíše jako bahno. 

Jak na barvení?

Namočte si vlasy a vysušte tak, aby z nich nekapala voda. Rozmíchejte s vařící vodou, dokud vám nevznikne bahno. Připravte si i starý ručník a alobal. Nanášejte barvu ještě za tepla. Po nanesení zabalte vlasy do alobalu a namotejte si vlasy do starého ručníku. Čím déle budete mít barvu na hlavě tím intenzivnější bude výsledek. Já jsem ji měla celou noc.

No a jak to dopadlo u mě? Podívejte se na výsledek!

A to je za mne vše! Jinak se omluvám, že nevyšel článek ve středu, ale byla a ještě trochu jsem nemocná, takže jsem neměla sílu nic napsat.

Máte i vy nějaké zkušenosti s hennou?

Vaše Tkanice :)




You Might Also Like

0 komentářů