Deštivé focení

10:28

Ahoj! Rozhodla jsem se, že budu nejspíše přidávat článek každou středu. Uvidíme, jak se mi to bude dařit, ale už teď se těším, že třeba budu více aktivní. Každopádně tuhle neděli jsme s mým přítelem vyrazili na foto-procházku, protože jsme chtěli dělat něco společně. Ten den, ale hodně pršelo, ale to nás neodradilo. A s heslem na rtech: Chodit se musí za každého počasí, které řekla jedna babička, jsme vyrazili. 

Tak z toho vznikly takové deštivé fotografie. Těch fotek tu mám docela dost, tak snad vás budou bavit. 






Ano mám deštník s mopsami, i když  je fakt nemám ráda.








Takhle nějak vypadá zákulisí fotografií.



Možná někteří z vás ví, že mám hroznou slabost pro tyhle mechy... Ani nevím proč.




Pro mě to byla rozhodně fajn zkušenost, protože fotit v dešti je trochu něco jiného než za normálních podmínek. Navíc byla fakt kosa, takže rukavice byly nutnost.
To je dnes vše! Tak zase ve středu!
Vaše Tkanice :)


You Might Also Like

0 komentářů