Jak vydlabat dýni

5:09

Ahoj! Sice už trochu opožděně, ale přeci vychází článek s tématikou helloween. Já osobně tento svátek neslavím, jen si ráda vyřežu dýni. Tento rok jsem se ale rozhodla ji neudělat klasicky strašidelnou. Po několika týdenním brouzdáním na Pinterestu jsem našla inspiraci, kterou jsem se rozhodla zrealizovat. 
Na pomoc mi přijel můj kluk, takže jsem na zdlouhavé vyřezávání nebyla sama. Ale pusťme se už do toho!


Jako první jsme si předkreslili obrys víka dýně a následně ho vyřezali. Myslím, že tohle je každému jasné. Co bych ale podotkla, že na předkreslování se nejvíce hodila normální fixa. Žádný mikro fix, ani tužka nefungovali. 


Tady na té fotce to vypadá, jakoby dýně krvácela. Připadá vám to taky tak?



Následně jsme dýni pořádně vydlabali. Na to se nejlépe hodí obyčejná lžíce. 


Potom jsem pečlivě fixou nakreslila daný obrys a začali jsme ji vyřezávat. Přišlo mi, že se nejlépe řezalo zoubkovým nožem, ale to je asi každého věc. Místa, které vyřežete, si můžete dát na stranu a následně z nich udělat dýňovou polívku. Osobně m.i.l.u.j.u. dýňovou polívku a strašně se na ni těším!




No a takhle naše dýně dopadla! No není krásná? Napište mi do komentářů, jestli jste letos taky vyřezávali dýni!

Vaše Tkanice :)




You Might Also Like

0 komentářů