Jaké byly moje Vánoce a Nový rok?

2:02

 Poslední Vánoce vyšly nakonec moc hezky, i když stres s dárky a jestli vše stihnu, přece jen byl. Protože máme velkou rodinu museli jsme Vánoce slavit na dvakrát. Tento rok se ukázalo, že moji rodiče ( potažmo jedna z mých sester) už vycítili, že se za chvíli odstěhuji, vdám se a budu žít vlastní život. Dostala jsem totiž velkou krabici, ve které se schovávalo šest hrnků, když jsem to rozbalila bylo mi řečeno, že je to moje věno, abych je měla do vlastní domácnosti. Vzhledem k tomu, že nemám prstýnek ani vlastní byt mě to docela překvapilo. Samozřejmě mě to potěšilo a hrníčky zkrátka počkají na opravdovou svatbu.

 Moje sestra mě překvapila ještě dalším dárkem. Dostala jsem obálku s poukazem na předplatné časopisu o vaření, že až se budu vdávat, ta abych něco uměla. Je fakt,že vařit moc neumím, spíš peču. Možná bych měla mému příteli naznačit, že je na čase. 
 Teď mi dochází, že jsem dostala i vaflovač, který bude už jenom můj...
Po všech těch oslavách jsme jeli na hory k mému strejdovi, kde jsme se přežírali, spali a občas chodili na procházky. Mám tyhle naše návštěvy moc ráda, protože teprve tam si člověk pořádně odpočine. Na nový rok už jsme ale jeli domů  a já tak mohla oslavit silvestr s mým klukem.
 Přemýšlela jsem jestli si budu dávat na nový rok nějaké předsevzetí, ale došla jsem k tomu, že je stejně nesplním a budu žít tak jak nejlépe dovedu. Možná bych si jen přála, abych mohla být pořád s Adamem a třeba se z toho vyklube i něco víc! 
Jaké byli Vaše svátky? A jaký máte vztah k předsevzetí?
Vaše Tkanice

You Might Also Like

0 komentářů