Kam na rande? - Kavárna & Bistro Spižírna 1902

5:57

V tomto článku vám chci představit můj momentálně nejoblíbenější podnik! Rozhodně je to místo, kam by jste svojí drahou polovičku mohli vzít na 1. máje! Narazila jsem na něj na instagramu, kdy jsem hledala zajímavé podniky, které bych mohla navštívit. Nejdříve jsem tam vyrazila s mými kamarádkami, když jsme chtěly oslavit narozeniny. Tento podnik vás naprosto uchvátí svým interiérem a jako budoucí designérka a architektka jsem byla nadšená! Kavárna je totiž vyzdobená nádhernou tapetu, která ale zprvu vypadá jako malba. Celý strop a část stěn je vyzdobena květinami. Lhala bych, kdyby mě víc uchvátilo jídlo, než samotný vzhled bistra. Ale musím uznat, že zatím všechny koláčky, co jsem tam dala byly vynikající. Posuďte ale sami!





Kavárna je rozdělena na dvě části a to hlavní část s "barem" a vedlejší část se salónkem a záchody. Jak já říkám dobrý podnik poznáš podle záchodů. Zde se potvrdilo, že celý interiér je doladěn do detailů. Takže až se tam půjdete podívat, rozhodně si prohlídněte i záchody!
Zpět ale k jídlu, prodávají tu vlastní dortíky a zákusky, které si pečou podle rodinných receptů! Každý den zde proto najdete nové dobrůtky! Mají zde i velký výběr vín! Samozřejmě tu prodávají i kafe. A některé dny zde může zastihnout brunch, který je vždy v daném tématu. 

Dokonce sem můžete zajít i na snídani! No není tohle podnik snů?
V teplých dnech si můžete sednout ven na parapet okna,který je upraven pro pohodlné posezení.


Tato kavárna se nachází zde!
Tak snad se tam někdy potkáme!

You Might Also Like

0 komentářů